@article { author = {Yaqobnezhad, Mohammad Hadi}, title = {test}, journal = {Islamic Knowledge Management}, volume = {1394}, number = {پیش شماره}, pages = {5-22}, year = {2015}, publisher = {Islamic Sciences and Culture Academy}, issn = {2476-7255}, eissn = {2476-7255}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {رهیافتی مدیریتی به دانش اسلامی}, abstract_fa = {دانش اسلامی که آمیزه ای ازعلوم و معارف اسلامی ونیز دانسته ها، استعدادهاو تجربه های عالمان مسلمان است؛ ریشه در عقل و وحی دارد و بدین سبب ناظر بر شئون مادی و معنوی و نیز دنیوی و اخروی انسان است و برای همین می تواند به عنوان روح علوم به دیگر دانش ها جهت دهد و آنها را علاوه بر شئون مادی در جنبه‌های معنوی انسانی نیز اثربخش سازد، سؤال اساسی این است که از زاویه نگاه مدیریتی چگونه می توان علوم اسلامی را مدیریت کرد و برای مدیریت آن چه راهکاری وجود دارد؟ پاسخ به همین پرسش، دراین اثر، مورد نظر است. که این مقاله؛ با تبیین مفهوم علوم اسلامی و مدیریت دانش، تأثیر فن آوری در مدیریت دانش را بازگو نموده و نظام های دانش مدار را مهم ترین رهیافت مدیریتی در علوم اسلامی معرفی کرده است.}, keywords_fa = {مدیریت علوم اسلامی,نظام های دانش مدار,اصطلاح‌نامه ها,مدیریت دانش}, url = {https://jikm.isca.ac.ir/article_478.html}, eprint = {https://jikm.isca.ac.ir/article_478_99963fcca6c89106719d66b99b34fbd0.pdf} }